Uniwersytet HEI - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

DM-ZAOCZNE I STOPNIA 5 semestr, 3 rok (spec: PRMM) (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii)

Jednostka: Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Zestaw przedmiotów, który widzisz poniżej został zdefiniowany przez tę jednostkę. Jednostka ta nie musi mieć jednak związku z organizacją wymienionych przedmiotów (jednostką odpowiedzialną za organizację przedmiotu jest jednostka wymieniona w odpowiedniej kolumnie w tabeli poniżej). Więcej o tym przeczytasz w Pomocy.
Grupa przedmiotów: DM-ZAOCZNE I STOPNIA 5 semestr, 3 rok (spec: PRMM)
wybierz inną grupę zobacz plany zajęć tej grupy
Filtry
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji

Konkretniej - pokazuj tylko te przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.

Dodatkowo pokazywane są również te przedmioty, na które jesteś już zarejestrowany (lub składałeś prośbę o zarejestrowanie).

Jeśli chcesz zmienić te ustawienia na stałe, edytuj swoje preferencje w menu Mój USOSweb.
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
niedostępny (zaloguj się!) - nie jesteś zalogowany
niedostępny - aktualnie nie możesz się rejestrować
zarejestruj - możesz się zarejestrować
wyrejestruj - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
prośba - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
zarejestrowany - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.

2023Z - Semestr zimowy 2023/24
2024Z - Semestr zimowy 2024/25
(zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne)
Opcje
2023Z 2024Z
2700-L-DM-Z5KOIN-DPR
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Konwersatorium - 24 godzin
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 18 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Celem wykładu jest dostarczenie wiedzy, umiejętności i motywacji do komunikowania się w różnych okolicznościach z różnymi osobami. Służy temu analiza elementów składowych procesu bezpośredniej interakcji społecznej. Poznanie i zrozumienie zasad komunikacji interpersonalnej ma przyczynić się do większej efektywności w kontaktach z innymi osobami.

Strona przedmiotu
2700-L-DM-Z5KOS-PRM
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Laboratorium - 48 godzin
Semestr zimowy 2024/25
  • Laboratorium - 36 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Konwersatorium specjalistyczne ma na celu prowadzenie zajęć kursowych z tematyki istotnej dla public relations. Prowadzone przez specjalistów poszczególnych dziedzin, w formie konwersatorium praktycznego. Konwersatorium specjalistyczne ma na celu prowadzenie zajęć kursowych z tematyki istotnej dla public relations. Prowadzone przez specjalistów poszczególnych dziedzin, w formie konwersatorium praktycznego.

Strona przedmiotu
2700-L-DM-Z5LABO-PRM
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Laboratorium - 48 godzin
Semestr zimowy 2024/25
  • Laboratorium - 36 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

W realizacji przedmiotu – w formie gościnnych wykładów - uczestniczą doświadczeni specjaliści public relations, którzy przekazują zgromadzonym studentom informacje praktyczne z zakresu public relations, promocji, marketingu, komunikacji, reklamy, etyki PR i biznesu oraz narzędzi zarządzania komunikacją.

Strona przedmiotu
2700-L-DM-Z5MAME-PRM
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Wykład - 24 godzin
Semestr zimowy 2024/25
  • Wykład - 18 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Omówienie problematyki marketingu medialnego poprzez: zdefiniowanie i uporządkowanie sposobów rozumienia zjawiska, systematyzację oraz klasyfikację MM, wykazanie nierozerwalnych związków między teorią a praktyką marketingu medialnego, charakterystykę oraz opis elementów składowych MM (produktu medialnego, dystrybucji medialnej, ceny mediów i promocji medialnej), umiejscowienie analizy MM w kontekście orientacji proklienckiej, wskazanie kolejnych, możliwych obszarów do analizy naukowej. Wśród przedmiotów powiązanych znajdują się: zarządzenie mediami, rynek mediów w Polsce, marketing, ekonomika mediów, PR i reklama.

Strona przedmiotu
2700-L-DM-Z5REKL-PRM
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
  • Konwersatorium - 24 godzin
Semestr zimowy 2024/25
  • Konwersatorium - 18 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Cele, funkcje, modele, strategie reklamowe. Insight reklamowy. Ogólne determinanty skuteczności reklamy. Planowanie i realizacja kampanii. Koncepcje, formy, etyka przekazu reklamowego. Techniki perswazyjne, język przekazu i emocje. Stereotypy i wizerunki kobiety i mężczyzny w reklamie.

Strona przedmiotu
ul. Demo 1
01-234 Demo
tel: +48 123 456 789 https://usosweb.demo.usos.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-66b5ac462 (2024-10-04)