Przedmioty w rejestracji DM-DZIENNE I STOPNIA 3 semestr, 2 rok (PRMM) 2700-L-DM-D3-PRM
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2024Z - Semestr zimowy 2024/25 2024 - Rok akademicki 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2024Z | 2024 | |||||
2700-L-DM-D3AUPR-PRM |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zadaniem przedmiotu jest nabycie podstawowych umiejętności z zakresu zasad autoprezentacji przed mikrofonem i kamerą. Przedmiot skierowany do studentów i studentek specjalności PR i Marketing Medialny ma na celu oswojenie ich z nowoczesnymi środkami przekazu audiowizualnego, z którymi mogą zetknąć się w swojej przyszłej pracy zawodowej. Na semestr zajęć składają się 3 moduły ćwiczeniowe prowadzone przez trzech różnych wykładowców/specjalistów dotyczące wiedzy z zakresu: 1) emisji głosu, 2) prezentacji w mediach 3) kontaktu z dziennikarzami w sytuacjach kryzysowych. |
|
||
2700-L-DM-D2MITP-PRM | brak |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Rozwój masowej komunikacji wymaga od specjalisty public relations umiejętności sprawnego, jasnego i efektywnego formułowania komunikatów i informacji, które będą dobrze odpowiadały oczekiwaniom odbiorców – grup docelowych. W działaniach PR słowa, informacje i komunikaty mają ogromną siłę, mogą skutecznie przekonywać, budować dobrą reputację lub ją niszczyć, współdecydować o sukcesie lub porażce. Specjalista public relations powinien dysponować niezbędną wiedzą z zakresu retoryki, perswazji, sztuki skutecznej argumentacji, umiejętności efektywnego polemizowania, jasnego prezentowania swoich racji i budowania pięknej formy słownej komunikatu. Przedmiot obejmuje szeroki zasób wiedzy tym zakresie, zarówno od strony teoretycznej (zasady budowy tekstów i komunikatów) jak i umiejętności praktycznych (ćwiczenia praktyczne, analiza case study) Główny nacisk położony jest na rozwijanie umiejętności praktycznych studentów, niezbędnych w pracy na stanowisku specjalisty PR. |
|
||
2700-L-DM-D3PKM-PRM |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot przedstawia podstawowe uwarunkowania, modele oraz techniki komunikacji marketingowej. Wprowadzenie stanowi opis zjawiska współćzesnej marketingowej orientacji rynkowej ze szczególnym naciskiem na zjawisko konsumpcji. Wykład omawia podstwowe pojęcia takie jak marka, branding, marketing, SWOT, 4P, a także ówne narzędzia komunikacji marketingowej ze szczególnym naciskiem na rolę mediów w tym procesie. Studenci w grupach aplikują teorię w praktykę przygotowując podstawowe analizy marketingowe w oparciu o studium przypadku. Podsumowanie przedmiotu stanowi omówienie najnowszych trendów w komunikacji marketingowej np. neuromarketingu. |
|
||