Przedmioty w rejestracji DM-DZIENNE I STOPNIA 3 semestr, 2 rok (PRMM) 2700-L-DM-D3-PRM
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023Z - Semestr zimowy 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2023Z | |||||
2700-L-DM-D3AUPR-PRM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot co do zasady prowadzony jest w trybie stacjonarnym w studiu tv (w zależności od sytuacji epidemicznej może przejść w tryb online - SYNCHRONICZNIE). Zadaniem przedmiotu jest przedstawienie podstawowych zasad autoprezentacji przed mikrofonem i kamerą, mające na celu zapoznanie i oswojenie studentów z nowoczesnymi środkami przekazu audiowizualnego w przypadku bezpośredniego z nimi kontaktu. Zajęcia zmierzają do nauczenia studentów właściwych odruchów, sposobów zachowania oraz mówienia, a także zlikwidowania zachowań niepożądanych u przyszłych fachowców PR (takich jak np. unikanie kontaktu wzrokowego z rozmówcą, niedostosowanie się do poziomu odbiorców etc). Na semestr zajęć składają się 3 moduły ćwiczeniowe prowadzone przez trzech różnych specjalistów dotyczące wiedzy z zakresu emisji głosu, wystąpień w mediach oraz kontaktu z mediami w sytuacjach kryzysowych. |
|
|||
2700-L-DM-D3MITP-PRM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zadaniem przedmiotu jest zapoznanie studentów z różnymi formami wypowiedzi pisemnych stosowanych w public relations i poprawa ich kompetencji w przygotowaniu materiałów i tekstów PR. Wprowadzeniem do zadań warsztatowych będzie rozpoznanie publiczności i adresatów działań PR, określenie ich potrzeb komunikacyjnych, dobór właściwych metod, narzędzi i technik komunikowania (komunikacja interpersonalna, za pośrednictwem mediów: własnych, pozyskanych, zakupionych, udostępnionych, tradycyjnych, internetowych, społecznościowych), dopasowanych do określonego nadawcy (klienta). |
|
|||
2700-L-DM-D3PKM-PRM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot przedstawia podstawowe uwarunkowania, modele oraz techniki komunikacji marketingowej. Wprowadzenie stanowi opis zjawiska współćzesnej marketingowej orientacji rynkowej ze szczególnym naciskiem na zjawisko konsumpcji. Wykład omawia podstwowe pojęcia takie jak marka, branding, marketing, SWOT, 4P, a także ówne narzędzia komunikacji marketingowej ze szczególnym naciskiem na rolę mediów w tym procesie. Studenci w grupach aplikują teorię w praktykę przygotowując podstawowe analizy marketingowe w oparciu o studium przypadku. Podsumowanie przedmiotu stanowi omówienie najnowszych trendów w komunikacji marketingowej np. neuromarketingu. |
|
|||