Przedmioty w rejestracji DM-DZIENNE I STOPNIA 5 semestr, 3 rok (PRMM) 2700-L-DM-D5-PRM
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023Z - Semestr zimowy 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2023Z | |||||
2700-L-DM-D5KOSP-PRM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Konwersatorium specjalistyczne ma na celu prowadzenie zajęć kursowych z tematyki istotnej dla public relations. Prowadzone przez specjalistów poszczególnych dziedzin, w formie konwersatorium praktycznego. |
|
|||
2700-L-DM-D5LABO-PRM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W realizacji przedmiotu – w formie gościnnych wykładów - uczestniczą doświadczeni specjaliści public relations, którzy przekazują zgromadzonym studentom informacje praktyczne z zakresu public relations, promocji, marketingu, komunikacji, reklamy, etyki PR i biznesu oraz narzędzi zarządzania komunikacją. |
|
|||
2700-L-DM-D5MAME-PRM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Studenci dzielą się na grupy i w ramach grup: - tworzą produkt medialny - planują dystrybucję mediów - wyceniają go - planują jego promocję Na zakończenie przedmiotu każda grupa studentów prezentuje efekty swojej pracy. |
|
|||
2700-L-DM-D5REPR-PRM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele, funkcje, modele reklamowe. Reklama a orientacje marketingowe. Strategie reklamowe. Planowanie i realizacja kampanii reklamowej. Koncepcje i formy przekazu reklamowego. Insight reklamowy. Ogólne determinanty skuteczności reklamy. Reklama w procesie komunikacyjnym .Wady i zalety mediów reklamowych Techniki perswazyjne stosowane w reklamie. Emocje w reklamie. Język reklamy. TV, outdoor, ambient, prasa, radio, Internet – kanały reklamowe i ich charakterystyka. Etyka w reklamie. Wpadki reklamowe. |
|
|||
2700-L-DM-D5SELI-PRM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||