Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany
- aktualnie nie możesz się rejestrować
- możesz się zarejestrować
- możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
- złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
- jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023Z - Semestr zimowy 2023/24
(zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne)
Przedmiot, co do zasady, prowadzony jest w studiu tv, w razie zaostrzenia sytuacji pandemicznej może zostać przeniesiony w tryb online - synchronicznie. Zadaniem przedmiotu jest zaprezentowanie podstawowych zasad autoprezentacji przed mikrofonem i kamerą, mające na celu zapoznanie i oswojenie studentów z nowoczesnymi środkami przekazu audiowizualnego w przypadku bezpośredniego z nimi kontaktu. Zajęcia zmierzają do nauczenia studentów właściwych odruchów, sposobów zachowania oraz mówienia, a także zlikwidowania zachowań niepożądanych u przyszłych fachowców PR (takich jak np. unikanie kontaktu wzrokowego z rozmówcą, niedostosowanie się do poziomu odbiorców etc). Na semestr zajęć składają się 3 moduły ćwiczeniowe prowadzone przez trzech różnych specjalistów dotyczące wiedzy z zakresu emisji głosu, wystąpień w mediach oraz kontaktu z mediami w sytuacjach kryzysowych.
Zadaniem przedmiotu jest zapoznanie studentów z różnymi formami wypowiedzi pisemnych stosowanych w public relations i poprawa ich kompetencji w przygotowaniu materiałów i tekstów PR. Wprowadzeniem do zadań warsztatowych będzie rozpoznanie publiczności i adresatów działań PR, określenie ich potrzeb komunikacyjnych, dobór właściwych metod, narzędzi i technik komunikowania (komunikacja interpersonalna, za pośrednictwem mediów: własnych, pozyskanych, zakupionych, udostępnionych, tradycyjnych, internetowych, społecznościowych), dopasowanych do określonego nadawcy (klienta).
zagadnienia podstaw strategii komunikacji marketingowej, funkcje, narzędzia, kanały komunikacji, najnowsze trendy w marketingu związane z rozwojem komunikacji wizualnej oraz transformacją cyfrową.
Komunikacja marketingowa omawiane jest w kontekście:
• uwarunkowań strategii (zwłaszcza socjologiczne, psychologiczne przemiany podmiotów rynkowych) marka i jej pozycjonowanie, analiza otoczenia, interesariuszy przewag rynkowych, zasobów)
• taktyki działań i kampanii (ze szczególnym naciskiem na rolę mediów)
• efektywności
• celów społecznych i biznesowych.
Wykład łączy ujęcie teoretyczne z odniesieniami do praktyki i studiów przypadku.