Uniwersytet HEI - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Przedmioty w rejestracji DM-ZAOCZNE I STOPNIA 3 semestr, 2 rok (PRMM) 2700-L-DM-Z3-PRM

Lista uwzględnia również te przedmioty, które są chwilowo wyłączone z rejestracji (ale były lub będą uwzględnione w innych jej turach).
Filtry
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji

Konkretniej - pokazuj tylko te przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.

Dodatkowo pokazywane są również te przedmioty, na które jesteś już zarejestrowany (lub składałeś prośbę o zarejestrowanie).

Pokaż tylko przedmioty z wybranej grupy: Boldem są napisane grupy przedmiotów zawierające przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.
Jeśli chcesz zmienić te ustawienia na stałe, edytuj swoje preferencje w menu Mój USOSweb.
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
niedostępny (zaloguj się!) - nie jesteś zalogowany
niedostępny - aktualnie nie możesz się rejestrować
zarejestruj - możesz się zarejestrować
wyrejestruj - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
prośba - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
zarejestrowany - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.

2024Z - Semestr zimowy 2024/25
(zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne)
Opcje
2024Z
2700-L-DM-Z3AUPR-PRM
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Laboratorium - 18 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Zadaniem przedmiotu jest nabycie podstawowych umiejętności z zakresu zasad autoprezentacji przed mikrofonem i kamerą. Przedmiot skierowany do studentów i studentek specjalności PR i Marketing Medialny ma na celu oswojenie ich z nowoczesnymi środkami przekazu audiowizualnego, z którymi mogą zetknąć się w swojej przyszłej pracy zawodowej. Na semestr zajęć składają się 2 moduły ćwiczeniowe prowadzone przez dwóch różnych wykładowców/specjalistów dotyczące wiedzy z zakresu:

1) emisji głosu

2) prezentacji w mediach

3) kontaktu z dziennikarzami w sytuacjach kryzysowych.

Strona przedmiotu
2700-L-DM-Z3PKM-PRM
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
  • Wykład - 18 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Wykład obejmuje:

zagadnienia podstaw strategii komunikacji marketingowej, funkcje, narzędzia, kanały komunikacji, najnowsze trendy w marketingu związane z rozwojem komunikacji wizualnej oraz transformacją cyfrową.

Komunikacja marketingowa omawiane jest w kontekście:

• uwarunkowań strategii (zwłaszcza socjologiczne, psychologiczne przemiany podmiotów rynkowych) marka i jej pozycjonowanie, analiza otoczenia, interesariuszy przewag rynkowych, zasobów)

• taktyki działań i kampanii (ze szczególnym naciskiem na rolę mediów)

• efektywności

• celów społecznych i biznesowych.

Wykład łączy ujęcie teoretyczne z odniesieniami do praktyki i studiów przypadku.

Strona przedmiotu
ul. Demo 1
01-234 Demo
tel: +48 123 456 789 https://usosweb-hei.demo.usos.edu.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0 (2025-04-03)