Przedmioty w rejestracji DM-ZAOCZNE I STOPNIA 5 semestr, 3 rok (PRMM) 2700-L-DM-Z5-PRM
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023Z - Semestr zimowy 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2023Z | |||||
2700-L-DM-Z5KOS-PRM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Konwersatorium specjalistyczne ma na celu prowadzenie zajęć kursowych z tematyki istotnej dla public relations. Prowadzone przez specjalistów poszczególnych dziedzin, w formie konwersatorium praktycznego. Konwersatorium specjalistyczne ma na celu prowadzenie zajęć kursowych z tematyki istotnej dla public relations. Prowadzone przez specjalistów poszczególnych dziedzin, w formie konwersatorium praktycznego. |
|
|||
2700-L-DM-Z5LABO-PRM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W realizacji przedmiotu – w formie gościnnych wykładów - uczestniczą doświadczeni specjaliści public relations, którzy przekazują zgromadzonym studentom informacje praktyczne z zakresu public relations, promocji, marketingu, komunikacji, reklamy, etyki PR i biznesu oraz narzędzi zarządzania komunikacją. |
|
|||
2700-L-DM-Z5MAME-PRM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Omówienie problematyki marketingu medialnego poprzez: zdefiniowanie i uporządkowanie sposobów rozumienia zjawiska, systematyzację oraz klasyfikację MM, wykazanie nierozerwalnych związków między teorią a praktyką marketingu medialnego, charakterystykę oraz opis elementów składowych MM (produktu medialnego, dystrybucji medialnej, ceny mediów i promocji medialnej), umiejscowienie analizy MM w kontekście orientacji proklienckiej, wskazanie kolejnych, możliwych obszarów do analizy naukowej. Wśród przedmiotów powiązanych znajdują się: zarządzenie mediami, rynek mediów w Polsce, marketing, ekonomika mediów, PR i reklama. |
|
|||
2700-L-DM-Z5REKL-PRM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele, funkcje, modele reklamowe. Reklama a orientacje marketingowe. Strategie reklamowe. Planowanie i realizacja kampanii reklamowej. Koncepcje i formy przekazu reklamowego. Insight reklamowy. Ogólne determinanty skuteczności reklamy. Reklama w procesie komunikacyjnym .Wady i zalety mediów reklamowych Techniki perswazyjne stosowane w reklamie. Emocje w reklamie. Język reklamy. TV, outdoor, ambient, prasa, radio, Internet – kanały reklamowe i ich charakterystyka. Etyka w reklamie. Wpadki reklamowe. |
|
|||
2700-L-DM-Z5SELI-PRM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przygotowanie studentów do pisania pracy licencjackiej. Omówienie technik tworzenia tekstów naukowych. Pogłębienie wiedzy w zakresie tematu pracy licencjackiej. Poszerzenie zainteresowań przez wybór oraz studiowanie potrzebnej bibliografii. Przydatne wprowadzenie w dziedzinę samodzielnego tworzenia pracy naukowej - również w przypadku późniejszego podjęcia przez słuchaczy studiów magisterskich. |
|
|||