Przedmioty w rejestracji Zajęcia fakultatywne dla studiów stacjonanrych I STOPNIA - semestr zimowy 2700-L-FAK-D-Z
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023Z - Semestr zimowy 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2023Z | |||||
2700-L-FAK-D-ANPR |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykład monograficzny na temat historii propagandy, narzędzi propagandowych i ich współczesnego wykorzystania |
|
|||
2700-L-FAK-D-INMA |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot jest wprowadzeniem do tematyki kampanii promocyjnych z udziałem influencerów, czyli opiniotwórczych osób, najczęściej prowadzących profile w social mediach, popularne kanały w serwisie YouTube czy poczytne blogi. Zadaniami przedmiotu są: 1/ zaprezentowanie podstawowych pojęć używanych w influencer marketingu 2/ wskazanie form influncer marketingu, sposobów jego uprawiania, wykorzystywanych narzędzi i technik, 3/ przedstawienie zastosowań influencer marketingu w działaniach marketingowych i public relations. Odwołania do praktyki influencer marketingu z Polski i z innych krajów będą służyły przybliżeniu uczestnikom zadań wykonywanych przez konsultantów ds. social mediów, kampanii marketingowych i influencerów, spełnianych przez nich ról i zasad współpracy z innymi specjalistami i działami w instytucjach. Dzięki temu studenci lepiej zrozumieją pozycję i zadania dyscypliny w nowoczesnym komunikowaniu i zarządzaniu. |
|
|||
2700-L-FAK-D-JIMO |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Głównym celem wykładu jest ukazanie, jak język i jego użycia mogą wpływać na postrzeganie, kategoryzowanie i wartościowanie rzeczywistości. W trakcie zajęć przyjrzymy się, jak różne języki odmiennie opisują i interpretują rzeczywistość, jakie widzenie świata podsuwa nam polszczyzna, w jaki sposób językowo przedstawiamy samych siebie, a także jak obrazują rzeczywistość rozmaite środki masowego przekazu. |
|
|||
2700-L-FAK-D-MECE |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W ramach zajęć studenci poznają zasady funkcjonowania celebrytów w mediach. Koncentrują się głównie na aspektach systemowych, prawnych jak i kulturowych. |
|
|||
2700-L-FAK-D-MPZG |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia prezentują panoramę mediów polonijnych za granicą w XX wieku. Są one uzupełnieniem obowiązkowego konwersatorium Polskie media w XX wieku. W pierwszej kolejności omówiona zostanie prasa polonijna i jej znaczenie dla emigracji polskiej. Na podstawie wybranych tytułów dokonana zostanie jej analiza pod względem tematyki patriotycznej, społecznej, politycznej, obyczajowej, rozrywkowej itp. Nie mniej istotne będzie zapoznanie się z: relacjami prasowymi z wydarzeń lokalnych, ogłoszeniami, zapowiedziami, wywiadami. Uwaga studentów zostanie skierowana na poznanie i prezentację ówczesnych sylwetek polonijnych oraz specyfiką poszczególnych tytułów prasowych. Na zajęciach zostanie także omówiona radiofonia polonijna w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Kairze i Watykanie. Ukoronowaniem konwersatorium będzie prezentacja polonijnych stacji telewizyjnych w Stanach Zjednoczonych. |
|
|||
2700-L-FAK-D-PRDZ |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W toku nauczania przedmiotu analizowany jest dualistyczny charakter profesji, jako fenomenu rynku pracy, traktowanej zarazem jako rodzaj rozwijającej się społecznie organizacji i jako zmieniającej się kategorii statusu. Analizowane są także ramy organizacyjne, strukturalne i etyczno-prawne profesjonalizacji, dzięki któremu kształtuje się zbiór wartości, zasad, kompetencji, idei i poglądów charakteryzujących dziennikarstwo jako profesję. |
|
|||
2700-L-FAK-D-PSUZ |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
2700-L-FAK-D-REKL |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Cele, funkcje, modele reklamowe. Reklama a orientacje marketingowe. Strategie reklamowe. Planowanie i realizacja kampanii reklamowej. Koncepcje i formy przekazu reklamowego. Insight reklamowy. Ogólne determinanty skuteczności reklamy. Reklama w procesie komunikacyjnym .Wady i zalety mediów reklamowych Techniki perswazyjne stosowane w reklamie. Emocje w reklamie. Język reklamy. TV, outdoor, ambient, prasa, radio, Internet – kanały reklamowe i ich charakterystyka. Etyka w reklamie. Wpadki reklamowe. |
|
|||
2700-L-FAK-D-RMKS |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem wykładu jest prezentacja zagadnień wynikających z przekazywania przez media informacji o tematyce prawnej. W tym zakresie realizowane będą zajęcia dotyczące: - roli mediów w przekazywaniu informacji o prawie; -reguł i zasad wynikających z przekazywania tego rodzaju informacji, w tym słownictwa specjalistycznego i terminologii prawniczej; -czynników wpływających na rzetelność informacji o prawie; -medialnych relacji z procesów sądowych; -organizacji i pracy sądu; -praktycznych aspektów związanych z pracą dziennikarza-publicysty prawnego. Ćwiczenia wykonane w ramach zajęć mają na celu zapoznanie słuchacza z językiem prawnym i z językiem prawniczym, specyfiką pracy i organizacją sądu, a także zmierzenie się z wyzwaniami dziennikarzy-publicystów prawnych. |
|
|||