Przedmioty w rejestracji LM-DZIENNE I STOPNIA 5 semestr, 3 rok (Spec: Logistyka i marketing w mediach) 2700-L-LM-D5-LMM
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023Z - Semestr zimowy 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2023Z | |||||
2700-L-LM-D5ETME-LMM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Założenia i cele przedmiotu, zajęć: 1. Uświadomienie studentom zalet i zagrożeń związanych z przynależnością do społeczności medialnych. 2. Rozwinięcie umiejętności analizy i interpretacji czynników etnologicznych dotyczących społeczności medialnych. 3. Rozwijanie umiejętności właściwego i skutecznego stosowania wiedzy etnologicznej w logistyce i w marketingu w mediach. |
|
|||
2700-L-LM-D5MAME-LMM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot ma na celu omówienie marketingu prowadzonego przez środki przekazu z uwzględnieniem kondycji (finansowej) mediów oraz całej branży medialnej. Celem jest też wskazania podmiotowości mediów oraz tego, w jaki sposób zarządzają one swoim produktem, ceną, dystrybucją i promocją. |
|
|||
2700-L-LM-D5PPMA-LMM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Studenci zapoznają się ze strukturami i dynamiką procesów marketingowych zachodzących we współczesnych organizacjach, tu traktowanych jako twory wysoce złożone i turbulentne |
|
|||
2700-L-LM-D5PURE-LMM |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot jest wprowadzeniem do tematyki komunikowania organizacji, instytucji, firm i stowarzyszeń z różnymi grupami w ich otoczeniu. Kurs ma zapoznać uczestników z podstawowymi koncepcjami, głównymi obszarami, narzędziami i technikami public relations, wypracowanymi w teorii i w praktyce. Zadaniami przedmiotu są: 1/ zaprezentowanie PR jako jednej z zasadniczych funkcji zarządzania organizacjami, 2/ wskazanie ewolucji i form PR, sposobów jego uprawiania, organizacji funkcji PR, wykorzystywanych narzędzi i technik, 3/ przedstawienie zastosowań PR w życiu gospodarczym, społecznym, kulturalnym i politycznym. Odwołania do praktyki public relations z Polski i z innych krajów będą służyły przybliżeniu uczestnikom zadań wykonywanych przez konsultantów public relations, spełnianych przez nich ról i zasad współpracy z innymi specjalistami i działami w instytucjach. Dzięki temu studenci lepiej zrozumieją pozycję i zadania dyscypliny w nowoczesnym komunikowaniu i zarządzaniu. |
|
|||